Brisanje naloga

Kako obrisati vaš ePass nalog

Razumemo da ponekad želite da obrišete svoj nalog. Evo kako možete to učiniti:

Opcija 1: Kroz mobilnu aplikaciju

  1. Otvorite ePass Validator aplikaciju na vašem telefonu
  2. Prijavite se sa vašim podacima
  3. Idite na "Moj profil" sa početnog ekrana
  4. Skrolujte do dna i kliknite na "Obriši nalog"
  5. Potvrdite brisanje naloga

Opcija 2: Kroz web dashboard

  1. Prijavite se na dashboard.epass.rs
  2. Kliknite na "Podešavanja" u navigaciji
  3. Skrolujte do sekcije "Zona opasnosti"
  4. Kliknite na dugme "Obriši nalog"
  5. Unesite "OBRIŠI NALOG" za potvrdu

Opcija 3: Kontaktirajte podršku

Ako ne možete pristupiti vašem nalogu, možete nas kontaktirati:

  • Email: support@epass.rs
  • Telefon: +381 11 123 4567
  • Radno vreme: Ponedeljak - Petak, 09:00 - 17:00

Šta će biti obrisano

Kada obrišete svoj nalog, sledeći podaci će biti trajno uklonjeni:

  • Vaš korisnički profil (ime, email, i ostale lične informacije)
  • Istorija svih validacija koje ste izvršili
  • Svi registrovani uređaji povezani sa vašim nalogom
  • Pristupni podaci i API ključevi
  • Statistike korišćenja i izveštaji

Napomena: Podaci o kartama (tickets) koje je vaša organizacija izdala neće biti obrisani kako bi se održao integritet sistema validacije.

Period zadržavanja podataka

Nakon brisanja naloga:

  • Lični podaci se brišu odmah
  • Anonimizovani podaci o validacijama se čuvaju 30 dana zbog sigurnosnih razloga
  • Backup kopije se automatski brišu nakon 7 dana
  • Logovi pristupa se čuvaju 90 dana u skladu sa zakonskim obavezama

Važne napomene

  • Brisanje naloga je nepovratno - ne možete vratiti obrisani nalog
  • Svi vaši pristupni podaci će biti poništeni
  • Nećete moći da koristite isti email za kreiranje novog naloga narednih 30 dana
  • Ako imate aktivnu pretplatu, ona će biti otkazana bez povraćaja sredstava

Ažurirano: Januar 2025 |Politika privatnosti |Uslovi korišćenja